Wednesday 6 January 2010

Kenapa Jarang Update?

Kerja part time nak cari makan time cuti nih.. sapa ad kenduri kawen kontek la aku.. leh nego

Awek cun nih, beria-ia nak ambek gambaq dengaq aku even aku busy time nih.. tapi sebab kesian aku amek gak gambaq dia..haha

Dekat New York , Madison Square Garden

3John Lennon a.k.a Cepol Lennon, Dekat apartment beliau di New York. Sebelah lebuh raya MRR3

Buruh Kasar sony penang aka minud orang batu pahat. Sampai perlis jua beliau akhirnya.


Banyak peminat i merungut sebab i tak update blog.
I paham perasaan peminat I. I nak kena jaga la jugak periok nasik i kan.
Lagipun tanpa peminat sapa la I.

Dah, abeh dah time gedik jadi artis malaysia kita.
Sebenaqnya, aku nk update ja blog nih tapi biasala.. Benda2 yang ada kena mengena dengan keyboard nih nampak gaya tak menjadi la, termasok fyp aku gak.

Cuti nih aku banyak bercuti. KL 5 kali sebulan. Naseb baik ikot makpak. Kalo duit sendiri kaput aku. Banyak aktiviti cuti nih yang aku buat selain dari mengorat. Main ski, main ice hockey , main american football..emm.. tipu jaa

Erm. Duit? Cuti nih duit banyak. Abang Kakak Mak Pak adalah sponsor besar. Lebih besar dari Maxis dan Celcom . Erm tak lupa juga Cepol Freethinker , dan budak2 intern kl yang meminjamkan ubat gigi, shower cream dan bantal ketika aku tidoq umah depa.

OK la.. Letak gambaq sket. Banyak benda berat aku nak tulih nanti.

No comments:

Post a Comment