Sunday 22 November 2009

Auld Lang Syne

Selamat Menjalani Internship Period Wahai Budak-Budak Rumah Aku
To: Bean,Safwan,Azril,Daus,Hazwan,Pian,Peyjal dan Aiman.

Kumpullah duit banyak-banyak dan enjoylah diri di zaman internship yang indah.
Aku dah lepas dah hahaha. Lepas nih jawatan Iron Chef rumah kita aku yang pegang.

I'm gonna miss azril punya belacan, daus punya bandung palsu,bean punya masakan-masakan selayang, nasik goreng dan masak2 kicap dari safwan, aiskrim dan paprik pian , dan juga chick-chick dari hazwan.

Lepas ni hampa semua balik UTP , Insya Allah tak jumpa aku dah ngan pedot , so makan minum dan caci maki silalah halalkan.

Bagi yang ada intern di KL, sila pastikan ada ruang kosong untuk kawan-kawan menumpang. hahaha. Selamat Jadi Buruh Kasar Profesional Bertaraf Degree.
"We'll take a cup o' kindness yet For auld lang syne"




Operasi Bedah Dan Goreng Ayam. Chef Utama sedang beri arahan.

Juadah Berbuka Puasa Yang Grand Jadi Kenangan


P/s: AKu takmau dengaq sapa-sapa jadi bukan-bukan or gay. Jadilah handsome selalu hahaha

3 comments:

  1. ak dh mmg hensem, kjadian Allah ktekan..hahaha..XD
    yg smstinya bndung ak ori ar bkn plsu smta2..
    ak bt ayaq lps 2 jd kot..=D
    ak pn nk mntk ampun & maap kalu ad slah silap ngn pidot..
    smoga brjmpa lg d hr yg mndtg..insyaAllah...

    ReplyDelete
  2. ak dh mmg hensem, kjadian Allah ktekan..hahaha..XD
    yg smstinya bndung ak ori ar bkn plsu smta2..
    ak bt ayaq lps 2 jd kot..=D
    ak pn nk mntk ampun & maap kalu ad slah silap kat hang ngn pidot..
    smoga brjmpa lg d hr yg mndtg..insyaAllah...

    ReplyDelete