Thursday 4 March 2010

MLM watsoever



Benci aku makhluk MLM nih yang kol pukoi 11 12 mlam ajak p minum. Lepas sembang 2 ayat start closing. Sorrylah aku terhamun. Termaki tapi memang aku nak maki pon.

Menyalahgunakan SILATURRAHIM untuk buat duit. Nak hidup senang lenang dengan pikiaq macam mana nak peras duit kawan-kawan. Sorry kawan-kawan anda lebey bijak dan berotak dari anda.

Baru pakai kereta , sewa sehari dua mengaku dia punya. Belagak macam aku tak penah naik supercar.

Nak kaya lebih baik berniaga ayaq kotak (respect cik dobi) dari menipu orang sana sini.

Orang lain ang nak tipu senang-senang boley laaaa. Silap orang la nak tipu aku.

5 comments:

  1. bobo
    nnt klo jd ak hntaq la ayaq kt rmh ang
    kne determination lbey
    tggi tu

    ReplyDelete
  2. abang nak join perniagaan tak pakai modal, untung 2 billion????

    aaa, abang bank-in 300 dalam akaun saya, lagi 2 minggu saya kasi balik 300 juta pound sterling!!

    butoh!!! hang nak hentak budak tu, roger gua!!!

    ReplyDelete
  3. aku silent rider hang.
    dulu aku student utp jan 06 gak, tapi dh chow berkelana kat lain leni.
    tak sangke bnda ni x abih2 ag kat utp.. ingat dah dekat 5 taun dah reda dah..

    ReplyDelete
  4. hahaha.. macam macam la sekarang nh.. duk biznez tuh la nih la.. duk kalut sgt carik downline pahal la depa nh.. kalau biznez depa mmg menarik dan menguntungkan.. sure2 org join sndri.. xperlu kot nk closing..

    ReplyDelete