Saturday 24 April 2010

Setahun Sudah Blogku Ini


Sedar tidak sedar , hari ini cukup setahun blog ini dilahirkan.

Aku ingat lagi aku start tulis blog ini sewaktu aku sedang intern.
Waktu itu , aku terasa mahu menulis. Mahu bercerita.

Counter Blog aku Menunjukkan 14705 pengunjung. Maybe patut ditolak saja 705 itu untuk access aku sendiri. So 14000 lah.
Bolehlah dikatakan lebih seribu yang baca sebulan. I'm happy with that.

Tetapi aku sekarang sungguh sedang kekeringan idea.
Mungkin ia benda biasa.Maybe idea akan datang. Hehe.

Thanks Kepada sesiapa yang sudi baca blog aku. Thanks for the comment also.

Kepada yang nak start blogging, startlah. Aku dah nampak faedahnya :)

4 comments:

  1. bo.

    hebat sungguh.

    open table ar bday blog ang

    haha

    ReplyDelete
  2. padia faedah dia bo...aku tk berapa kelih lagi ni..

    ReplyDelete
  3. hepi besday to blog bobo

    ReplyDelete
  4. happy besday blog bobo, huhuhuh,,,, semoga lebih ceria dan happy selalu... hehehe

    ReplyDelete