Wednesday 2 December 2009

2 December 2008

Apa ada pada tarikh ini?
Tarikh ini pada tahun lepas takkan aku lupakan . Hehe.
Pukol 8 setengah malam tarikh nih, taun lepas.
Aku tengah tolak motor aku yang pancit didalam hujan di Jalan Tunku Abdul Rahman.
Aku balik lewat hari tu. Tengah keluaq dari KLCC tiba2 moto aku pancit.
Mula-mula aku naik pelan-pelan moto aku.
Lepas tuh sebab dah macam melelong-lelong aku pun turun tolak.
Pancit dekat AKLEH terus g kampung baru .
Tiba-tiba hujan.
Baju Hujan tak bawak.
Sampai Kg.Baru cari kedai moto.Kedai moto suma dah tutup.
Then ada satu orang pakcik cakap, kedai kat Jalan T.A.R bukak sampai pukol 12.00
Dari Kg. Baru tolak moto sampai Jalan T.A.R jumpa kedai moto.
Habes la RM18 sebab malam kan..
Sampai Rumah Pukol 11.30 malam.
Terus letak tarikh nih dalam reminder handphone.
Hari Kedua Internship yang penuh cabaran.

No comments:

Post a Comment