Thursday 1 October 2009

Chocolate Coklat Cekelat Kelat Cokolat

All these years saya suka makan coklat.
Sejak Kecil saya mengAdore makanan ini yang sangat sedap dan menenangkan fikiran.
Cokelat berasal dari pohon koko yang ditanam di negara amerika selatan suatu masa dahulu.
Cokolat yang tertumpah ke atas ladang gandum menjadi cococrunch.

Coklat nih dapat menenangkan fikiran orang yang memakannya kerana dalam coklat ada bahan kimia bernama samting-samting.

Jadi disini saya akan menglistkan coklat-coklat kegemaran saya dari kecil hingga dewasa:

  1. Kit Kat yang kecik besaq suma jenis
  2. Cadbury Sekupang tuh yang dalam balang dekat kedai runcit tuh
  3. Ferrero Rocher yang mahal dan mengasyikkan , aku suka tengok hantaran kawin ada ferrero rocher , nampak cam nak makan semya
  4. Nestle Crunch
  5. Mars
  6. Snickers
  7. Hersyes semua jenis.
  8. Smarties (sejak besar ni dah kurang sikit makan smarties)
  9. MnM Kuning
  10. Biskut yang ada coklat gak macam digestive mcvities ,apollo pon ok , dan macam-macam lagi.
Jadi, dapat disimpulkan bahawa coklat memang best dan nikmat. Coklat juga boleh dibuat hadiah untuk awek-awek hampa. Takut gemok kalau makan coklat? Lepas makan round la tasek k stadium k sungai dua tiga round. Sure tak gemok.


Sekian Majulah Coklat Untuk Negara


Rasa macam nak tadah mulut ja dekat fountain chocolate neh
Penah try sekali benda neh dekat hotel. Chef dekat hotel dah usha semacam sebab asyek ulang-alik dekat fountain

1 comment:

  1. bobo the best..cadbury blackforest bobo.....

    ReplyDelete