Wednesday 7 October 2009

Koleksi Gambar Melayu Handsome

Mai-mai , sejam Rm 30 saja..Mai Mai
*jangan pikir negative , sejam RM30 ialah upah bermain gitar di kenduri kenduri kawin


Skandal dengan AZPA di melaka time intern.

Dialog
Aku: YuhuU!!
Makcik Background: Mu Gilo Ko Apo nih.


Hahaha gambar di dalam KLCC, time intern yang sangat excited telebih.. See See that tall building ...See See...Muka aku baru bangun tidoq lepas lunch haha


Lisa Surihani. Ex-Girlfriend... hmm.. HAHAHA


Relax-relax di tepi tasik sambil bermain gitar
*kelihatan di belakang dua remaja tengah bincang masalah masa depan mengejar cinta dan cita-cita hahaha

Posing Ala-ala 60-an , tidak dapat dikesan encik jurugambar kerana banyak sangat jurugambar-jurugambar murahan di malam tersebut.


E.T , Akim kali pertama berjumpa dengan lampu eletrik kerana di kampungnya
(somewhere in pahang masih tiada eletrik)

Asalnya nak buat orang lidi, tapi macam ntahapa-apa aja aku tengok..Macam mayat bergelimpangan ada la jugak.. Tengok bido posing ala-ala dewa hehe

Ini bukan kelab gay semenanjung laaaaaaa... Tengah release tension akibat otak kena kuman FYP.

Cencewah PewiTt PewitT . Usha tempat lain sket..



dari kiri (azpa,pedot,pisang dan hakim)

dialog
azpa: aku rasa aku hensem
pedot:aku lagi hensem dari ngko
Pisang:Korang dua tak hensem, aku yang hensem.
Hakim: Mane ade, aku yang hensem.Aku Paling gebu dalam kita semua.



Owh,ini di stesen batu gajah. Baru balik KL.

Excited aku naik keretapi shuttle yang harganya cuma RM12 dari Batu Gajah k KL Sentral.
Kenapa la zaman aku kerap2 pg KL dulu takdak tren nih. Takdak la susah-susah g ipoh naik bus turun pudu naik tren g s.alam . Huh!


Sampai S.alam aku p sambut besday anak menakan aku. Yang kecik tuh.. Umuq setaun..

OOoo OOoo Balik kampung OOOo OOo balik kampung...Cuih, raya dah lepas baru dapat naik tren haha.


Malam-Malam pon cantek dekat stesen huhu..Tapi cam seram pon ada gak sekeping dua

Model-model sentiasa ada dimana-mana dengan gaya tersendiri. Daripada 750 keping gambaq dalam koleksi handset aku 500 keping ada gambaq model-model nih.. HuH

1 comment: