Friday 9 October 2009

Ubat Gigi Yang Pelik

Aku bangun pagi dengan malasnya menuju toilet.
Aku cari berus gigi aku yang warna biru itu.
Di hujung sudut berus itu terletak.

Tiba-tiba aku nampak housemate aku masuk toilet.
Dia tanya aku ada kelas ke tidak.
Aku cakap takdak kelas sambil meletakkan ubat gigi di atas berus gigi.

Kami berbual seketika tentang masalah-masalah internet dan pengharaman khutub khanah terbesar UTP. (DC++)
Aku masukkan berus gigi didalam mulut.
Perlahan-lahan aku gosok gigi aku.

Gosokkan pertama memang selalunya sedap dan lazat.
Selalunya rasa pudina dan kalsium memang adalah rasa duet yang paling nikmat di pagi hari.

Tetapi hari ini rasa pudina dan kalsium tidak aku rasakan.
Sebaliknya aku rasa macam tengah kunyah bahan kimia yang tidak diketahui asal-usulnya.
Bila aku check-check balik rupa aku dah letak
Loreal Man Facial Wash
dekat berus gigi aku.

Patutlah rasa macam pelik.

*Last 2 month aku letak gel mandian dettol dekat kepala sebab ingat syampoo.

6 comments:

  1. tuh bobo
    jgn jd bhan uji kaji syarikat farmaseutikal

    ReplyDelete
  2. mamai tahap tertinggi nie..lol

    ReplyDelete
  3. huahuahauhauhahauhauhauahuah

    jap2..sambung lagi

    huahauhauhauahuhauahuahauhaua

    kk..aku tak gelak dahhh..

    hakahahkahahkahak

    ReplyDelete
  4. cita plg style dlm blog ni..tahniah..

    ReplyDelete
  5. farah anak uncle sam4 November 2009 at 23:36

    hehe..best2 :D

    ReplyDelete