Sunday 13 September 2009

Rancangan Televisyen Paling Dinantikan !!


Setiap kali melihat wajah beliau , aku berasa sangat gumbira kerana aku tahu beliau seorang pembawa khabar yang baik.

Nama beliau adalah Engku Tan Sri Dato Sri Ibrahim Engku Ngah Pejabat.
Dari aku kecik sampai sekarang kalau dia muncul di kaca TV aku tau samaada esok puasa atau raya.

Aku rasa rating rancangan beliau adalah tertinggi mengalahkan akademi fantasia , mentor,
nur kasih, Juara Lagu dan lain-lain lagi.

Abang aku akan mengajuk cara cakap beliau yang relax and cool.

"make diumumkan atas perkenan deli-deli yang mahe melie" adalah satu tagline beliau.

Aku suka rancangan ini dan thanks kepada beliau yang sering menggembirakan kita semua.

hehehe. Tak Sabar nak tengok rancangan terbaik di seluruh dunia ini!
Setuju?


2 comments:

  1. aku rasa dia ni awet muda la....dari kecik sampai beso aku tgk die same jer...hahaha

    ReplyDelete