Wednesday 16 September 2009

Selamat Hari Raya Corner (kalau nak wish jugak letak nama btol dan wish dalam komen before jumaat)


Aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Batin.
Setelah sebulan berpuasa , Insya Allah kita akan meraikan Hari Raya.
So kalau ada silap dan salah harap dimaafkan.


Ucapan dari Rakan-rakan kepada semua.

Firdauz Mahmud a.k.a Pedots :
Selamat Hari Raya kpd sume umat islam yg berpuasa, semoga dicucuri rahmat dan dikurniakan pasangan yg baik hati (utk yg single je)...dan Ampun Maaf zahir dan batin kpd semua yg mengenali...tq

Nur Azfa a.k.a Azfa :
"Kepada rakan2 sekalian..samada yg jauh di mata atau dekat di hati, Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin :)"

Musang a.k.a Firdaus Abdul Rahman : Semoga Syawal ini membawa seribu erti kepada kita semua..salam lebaran dari Musang, isteri, dan anak2..

Hasraimie a.ka. Remy :saye mengucapkan selamat hari raye aidilfitri

Anip Isa @ anep :
Selamat hari raya kepada bobo dan rakan2 yg lain
dengan ucapan
makan lemang jgn sebuluh
makan ketupat jgn sebakul
kuih raya xpe byk2
=D

Nazmi Izudin a.k.a kord :
salam aidilfitri utk bobo. maaf kan segala salah dan silap aku sepanjang perkenalan.

Figo a.k.a Gagah:
Selamat Hari Raya kepada yang di peratauan , orang sabah pon boleh balik .Liau Liau Liau.
Geng gurun raya bau baja, geng terengganu bau keropok leko , poman :raya felda dan kelapa sawit. Minud : Takyah balik raya Simpan Duit.

keane a.k.a kharil hafizi :
saya Khairil Hafizi, pelajar jurusan pengurusan hotel dan catering, Juilian Arte Academy of Hospitality and Culinary, Bordeux, France, ingin mengucapkan selamat hari raya kepada ibu bapa dan keluarga di Klang, Selangor, kepada ahli kumpulan the morven, the motives & klasscancel.. serta ahli2 kumpulan machas academy of merapu.. maap zahir batin dan maap kerana xdapat pulang berhari raya. ada tugasan di istana buckingham palace, london."

Zulhilmi Abdullah a.ka bido:
selamat hari raya aidilfitri kepada semua. maaf salah silap zahir dan batin. mintak halal makan dan minum. enjoy raya !

Waffi a.k.a Roy :
Saya waffiudin abdul aziz ingin mengucapkan selamat hari raya kepada rakan-rakan yang berada di UTP terutamanya poman ,azbo ,bido dan rakan-rakan sepermainan yang lain. Kepada rakan-rakan intern yang lain dan juga yang beraya dipedalaman(figo bukan sebenar).
Kirim salam kepada semua Kawan-kawan yang berada di mana-mana jua.

akim@abdul hakim nordin:
slamt ari raya!!
maaf zahir batin pader sumer kekawan
atas segala salah dan silap~
halalkan makan minum~
ilmu dan tunjuk ajar~
Salam sayang dari abg hakim dan keluarga~
MUahXX!!!!!!!

daus kelate @ abe
kepada : bebudak jan 06 espcecially bebudak ITIS
ucapan : selamat pose! selamat hari lebaran!
maaf zahir dan batin.
semoga bertemu lagi hingga ramadhan akan datang.
kita dah final year weyh!!!!!
mekasih bobo

matzam @ zambri @ kay samting-samting
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kpd suma kawan2 yg kenai aku. yg jauh, yg dekat. yg jauh tu aku rindu kat hampa weh, bnyk bulan da x jumpa dan baynak bulan lagi baru bole jumpa. yg dekat tu, kalo ada salah silap aku mintak maaf. halal makan minum weh."
tq bo
muah

ijoy a.k.a izul wafi
Kepada rakan-taulan, classmate2 n pembace2 blog bobo yang kenal aku.... Selamat Hari Raye & Maaf Zahir Batin (Kepada sape yg rase aku buat salah pade zahir n batinnye la...). Jemput la datang rumah... N Sile bank-in kan duit raye ke akaun aku ye (no akaun bleh mintak kt aku kemudian).. Hahahahaha! Kalo korang balik jari ade sepuluh, jangan nnt balik utp kurang sepuluh or terlebih..."



1 comment:

  1. Selamat hari raya wei semua especially bobo yg bnyk membantu aku tym susah..tym senang aku lupa dah.. maaf zahir batin sebatin batinnya..

    ReplyDelete