Thursday 25 June 2009

Aku Rasa Respect Dan Thanks! kepada Noh(HUJAN)


First of all, aku rasa menyesal sebab handset aku tak boleh ambil gambar.Sebab takdak kamera.

Petang tadi aku kawan aku belanja makan di secret recipe ,KLCC.

Time aku masuk aku perasaan ada noh dari band HUJAN dalam tu. So aku buat biasa ja sebab takkan aku nak pi terpa dia kot.

Bila makanan aku sampai aku makan ar ngan kawan aku tuh,Spagetti orang belanja, Memang sedap. Lepas tuh aku nampak Noh ni datang ke arah aku, rupa-rupanya dia nak amek sos ngan tisu kat belakang aku.

Aku automatisnya tengok dia dan cakap

'Eh noh,i'm your fan'
dia selamba jawab
'oh,i'm your friend..Kejap ek nak makan jap',

lepas tuh dia terus jalan ke tempat makan dia.
Secret Recipe situ macam sempit la kan so susah nak jalan kena selit2.

Aku abes makan spagetti tuh ngan kawan aku terus sembang-sembang.Then aku nampak dia datang balik ke arah aku aku cakap dalam hati 'kuatnya makan sos mamat nih' tapi dia tak ambil sos pon.Dia tepuk bahu aku cakap

'Tengah makan tadi,sekarang dah nak balik..Tq ek,salam(shakehand)..balik dulu'..

Aku terkelu.. Tak budget superstar nak mai salam ngan aku,sapa la aku nih kan..

Sapa yang penah p secret recipe KLCC tau la kan..Sempit, tapi dia macam usaha gak nak mai salam cakap tq sebab aku peminat dia..padahai aku tau lagu HUJAN pun 2 3 jenis ja.. Apa-pun ada satu benda aku menyesai ,sebab aku takdak handset camera..ooH..

'Encik Noh , Saya Salute Awak ,TQ'

*p/s Aku tulis ni sebab nak cakap thanks ja kat dia, aku tau dia mana baca blog aku haha... Kalau tak caya tanya ilmiah@mya..Dia yang blanja aku haha :)

5 comments:

  1. mia blanje ko?? mcm knal je minah tu...

    ReplyDelete
  2. woahh!
    saya suka noh!!
    sumpah dia x sombong la..
    mcm org ckp tuu..tpoo saja..
    *saya salute noh jugak!

    ReplyDelete
  3. aku fcuk hujan!
    Aku dh bg link ni kt noh bia die tawu

    ReplyDelete
  4. noh??setau aku die sombong.
    tp tu noh lain la...
    mohd noh bin abdul samad bedu.tok siak masjid kg aku.

    ReplyDelete
  5. bobo, tangan hg jangan cuci tau

    ReplyDelete