Monday 15 June 2009

Erti SECOND dan peristiwa sampingan.

Cubical aku di office. Belakang sekali. Dekat bucu.Tepi Tingkap. Memang PORT~

Muka Innocent first week intern.


Selingan : Rempit 60-an

SECOND.. Aku gembira sebab aku dah abeh second visit dari lecturer aku, manakala Cepol agak blur lagi kerana beliau dan rakan-rakan masih di second week.. Second visit aku , Alhamdulillah berjalan lancar tanpa sebarang peristiwa-peristiwa buruk atau memalukan diri. Dulu budak-budak nih komen aku telah membesar (melebar) kerana aku makan sesuka hati.. Sekarang sila lihat badan figo yang taff dulu ,sekarang sudah leweh sedikit.

Aku tinggai lagi 2 minggu untuk intern kat sini, jadi tiap-tiap hari mesti buat benda berfaedah seperti berkelah di tengah malam di dataran shah alam ngan john ustad dan rakan (orang-orang di GURUN jangan jeles terutamanya ROY)kami memang chill dowh bak kata figo "Chill Shial~".

La nih aku tengah siapkan report2 yang important mengalahkan
report-report polis terhadap dato-dato yang makan suap.

Sekejap saja masa berlalu. Rasa macam dua tiga minggu lepas masok intern, tuptaptuptap dah nak chill(chill boleh membawa apa-apa maksud ikot ayat) dah.

Yang best kat office ialah semua orang panggey aku anwar, hahaha.. rasa macho la pulak .. (roy lagi macho dari aku , lebih 0.0076micrometer)

Jadi pesanan penaja ialah kepada kawan-kawan Jan 06 aku tak kesah la hampa nak sembang ap pon dalam shoutbox aku, janji jangan fitnah menfitnah sudah.. ..Gurun Panas tak chill..roy jangan marah..

Emm.. aku kol minud minggu lepas, petang.. dia dengan suara excited gila cakap 'Penang Best Bo!! , lepak tepi pantai.. awek banyak.. Chill'.. Kami gelak keras perot... minud cuma tengok the tip of the iceberg.. bak kata ustad..

Ustad jugak telah mengajar kami semua iaitu manusia solo segerabak istilah terbaru beliau 'jangan risau awek ada balak,balak boleh tebang' tapi soalan maut dari ramai kawan-kawan membuatkan ustad tak tau nak jawab.. soalan nya seperti 'bolehkah tebang balak kalau hang cuma pisau potong sayoq?' ,
'kalau la kita tebang balak,lepas tu balak jatuh atas kepala kita, ap nk buat?'
'bolehkah tebang balak 3pemelok dengan pisau cukuq gilette?' .. banyak sungguh falsafah yang keluaq sewaktu conversation tersebot..

Jadi setelah menjilat siku pada posting lepas aku tanak suruh hampa jilat apa-apa lagi kerana aku serik tengok kawan aku salah urat leher lepas try jilat siku sendiri..

' CHiLL '

2 comments:

  1. aku dah penah sampai tempat workstation bobo!kan bobo kan?=)

    ReplyDelete
  2. oit..jgn maki gurun doll..gurun heaven..baca shout out tgk..

    ReplyDelete