Monday 22 June 2009

Rasa excited mengalahkan rasa-rasa yang pernah dirasa.


Aku jalan-jalan kat Naza Ducati ngan Mat Anip, Aku excited,Syok Sendri,Overconfident, gedik,geli, Hahaha..

Lepas tuh Pakcik yang jaga moto tuh cakap,
"Bobo, ambik la moto nih dua tiga bijik, Pakcik sedekah,lagipun pakcik dah tua, dah tak larat naik moto ni suma"
aku pun jawab kat pakcik tuh
"Pakcik, emak saya cakap jangan meminta-meminta dari orang lain, perbuatan tersebut tidak manis dipandang orang"
Pakcik itu berkata
"Pakcik tahu,anak bukan seorang yang meminta-minta, anak seorang yang baik. Pakcik ikhlas memberinya kepada anak, pakcik tahu anak tidak akan menge'race' moto ini dan menge'lap' moto ini di jalan Parlimen terus ke Jalan Travers."
Aku jawab pulak
"Pakcik saya suka moto ini tetapi saya malu untuk mengambilnya ,nanti ap kata kawan-kawan saya, mereka akan menghamburkan fitnah kepada saya kerana dalam poket saya cuma ada sekeping duit RM50"
Pakcik berkata

'Oit bobo aku kata nak ambek gambaq ,cepat la pakcik telah bertukaq menjadi Mat Anip dan rupanya aku berangan.

Aku tetap nak masok dalam gambaq, tak kisah la gedik ka apa.


Cantek, menarik, tebabom.



Walaupun blur ,aku nak letak gak gambaq nih.

Walaupun bukan moto sendiri aku tetap nak bajet macam dalam garage rumah aku... Aku macam takmau balik rumah.Aku bahagia disini,biarla aku disini..Sekurang-kurang terubat juga luka dihati hahaha.


3 comments:

  1. cuihh..sebenarnya pak cik tuh dok berkata
    "bo..jom kita balik..aku segan la..sini bukan tmpt kita"..

    ReplyDelete
  2. mana ada.. pakcik tuh kool..

    ReplyDelete
  3. Melaka Optimus prime25 June 2009 at 17:35

    bo..hang bli la moto tu...ak nak pinjam sat..nak g tmn maju nanti

    ReplyDelete