Tuesday 9 June 2009

Jangan La Baca Posting Nih Weh..

Hari ini hari selasa. Aku tulis blog nih sebab aku memang malas nak buat apa-apa. Jadi aku nasihatkan takyah la baca posting nih sebab posting nih bukan pasai apa-apa pun. Takdak kerja memang best tulis blog ni, tapi kalau takdak apa-apa buat apa baca kan?..

Aku harap sesapa yang tengah baca blog nih berenti la baca posting nih, aku memang malas nak pikiaq apa-apa time nih. Aku takdak idea nak tulis blog nih. Berapa kali aku nak pesan berenti la baca posting nih sebab dalam posting nih takdak benda berfaedah pon..

Nampaknya pembaca-pembaca masih berdegil, sudah berbelas-belas kali aku kata takdak benda aku nak tulis arini. Aku cuma tekan-tekan kerana aku takdak apa-apa nak tulis. Posting nih memang takdak apa-apa dan tak berfaedah sebab mememang aku tadak apa-apa nak diutarakan.

Itu la resam manusia, makin dikata jangan makin dia suka buat. Aku kata jangan baca posting nih depa baca jugak. Aku nak tegaskan untuk kali terakhir dalam posting nih yang aku memang takmau tulih apa-apa. Aku tulih semata-mata nak memuaskan tangan aku yang takdak apa-apa idea nak ditulis.

Tengok? apa yang pembaca dapat lepas baca posting nih ? takdak apa-apa kan? tapi awat nak baca jugak? memang degil ahh.. wahhh... jangan baca.. berenti... berenti... ish.. dia baca jugak..
Bila masa pembaca baca dekat ayat nih baru la pembaca sedaq yang posting nih takdak nak cerita apa-apa pon.Masa untuk baca posting nih sama dengan masa pembaca membancuh kopi atau sirap atau check email-email pembaca..

*aku memang takdak apa-apa idea nak tulis arini... Kalau hampa still baca jugak memang hampa boring tatau nak buat apa la....

Ish takdak apa la....

No comments:

Post a Comment