Monday 11 May 2009

2 benda Penting

sket2 bunyi.. lempang satgi!!

Minggu ini ada dua peristiwa penting terjadi.


1. Aku p melaka bercuti ngan kawan2 secourse.. jumlah lbey kurang 29 orang @ 9 bijik kereta.

Cuti2 kaw2 pnya abes la gak RM100 tapi ok laa..

2 ari 1 malam ++ pakatan sulit dikalangan intern..


tapi kesian pedot,kereta dia rosak di melaka(muahahaha), musang(balik UTP), Lana (sakit perot), dan berbagai2 peristiwa2 dongeng dahulukala.


2. Abang aku dapat anak. anak laki. anak sedara aku nombor dua. Nama?? emm.. nama?? zhafran.. erm.. macam apan kn? a ah memang macam apan dan minud (exrumate) aku gelak besar bila denga nama apan... aku pk aku akan start panggey dia apan..


peristiwa tambahan : tali pinggang dalam posting sebelum nih memang ada masalah!! aku kalau lalu dekat metal detector kat klcc tuh msti akan bunyi.. akak polis tuh akan bawak metal detector dia scan baju kaki.. dan tengah pinggang aku then scanner akan bunyi dengan nada memalukan... 3 kali sehari benda nih jadi.. time masok keja.. time rehat and time aku ad urusan luaq merah muka aku.. talipinggang buat hal!! minud cepat kirim sapa2 yang datang kl talipinggang aku yang mahai tuh! :P


No comments:

Post a Comment