Thursday 21 May 2009

Dalih Anip terhadap aktiviti beliau di masa Silam


Dalih seorang Anip.
Anip memang pandai berdolak dalik, dia selalu membuat muka innocent dihadapan ibu bapa rakan-rakan yang percaya bahawa anip adalah seorang yang suci murni hatinya.
Terpulang kepada pembaca untuk percaya atau tidak.
KLIK DISINI UNTUK JAWAPAN ANIP TERHADAP POSTING SEBELUM INI


Seorang saksi Ameen Mansuur(bukan nama sebenar) menceritakan:
Saya naik moto dengan anip,anip bawa moto kami jatuh sama-sama.Tapi anip cakap kepada ibubanya bahawa saya menjatuhkan moto, pada petang itu saya pergi rumah anip dan bapanya bertanya "kenapa amin nampak sehat,anip cakap amin bawak moto dan terjatuh".Sekali lagi saya dan anip kantoi.


1 comment:

  1. hahahah..yang ni gua tak dapat nak sangkal lagi..situasi yang mendesak menyebabkan lidah gua bercabang cabang.. tipu sunat..mcm bobo tak biasa..hahah

    ReplyDelete