Thursday 14 May 2009

Malam Yang Pelik

Balik dari office...
Lepas maghrib terus tidoq..
Pukul 12.00 tengah malam aku terjaga ,tido balik..
Pukul 2 aku terjaga , tido balik..
Pukul 3 aku terjaga dengan rasa sedeh sket..
aku bukak radio
dengaq lagu neh..

Monoloque
jika ku seorang robot
nombor-nombor darahku
jasadku import export
besi logam dagingku

sinar matahari solar
nyawa kutenaga letrik
otakku macam peluru
bernafas pun tak perlu

meneliti lebuhraya
mengawal si pasaraya
mata-mata dari angkasa

jika ku seorang robot
tak perlu ada komplot
kawan-kawan semua robot
25 jam sehari8 hari seminggu..

Susahla kalau tiap2 hari macam ni.. Tido pun x lena daa..
Zzz Zzz Zzz....


2 comments:

  1. padia nih bo
    bangun tidoq bangun tidoq
    xkan igt awek smpai tidoq lena jd xlena

    ReplyDelete
  2. bobo keja ingat awek..
    memba2 lama dari sekolah rendah tak penah nak ingat..hg kenai aku lama dr dia kott..siap aku teman hg *^&%&& lagik dlu2..aku bukan nak ungkit,tapi..nak ungkit jugak la..hahaha

    ReplyDelete