Monday 4 May 2009

Blog Dari Office!

Lompat Lagi Lompat Sebelum Kena Kaki Mat Anas



Haha.. Kat ofis ni.. Baru abeh meeting.. Makin nak abeh intern makin banyak projek.. Rupanya baru aku tau. Macam dekat U jugak...Makin nak abes sem makin banyak kerja... Pagi tadi aku nk p office... Cari la seluaq favourite aku nk p office ngan tali pinggang aku yang mahai tu ..salvatore ferrogamo (orang bagi ,tadak duit beli sendiri haha) ... Aku cari pnya cari, baru aku teringat.....

TERTINGGAL DEKAT UTP..Tali pinggang ap aku nak pakai? semua tali pinggang dalam stok aku suma kepala ntahapa2 besaq2 talipinggang mask rider suma..


Last2 aku rembat ja tali pinggang kadet zaman sekolah2 dulu...Warna Biru.. Jenih takdak lubang tuh.. yang RM 5.00 kat pasar malam tu.
Tapi malu la nk pakai kn? nk buat macam mana? ok arini aku pakai jacket kesayangan aku seharian... so orang tak nampak tali pinggang aku..

Masuk office pagi2... Bos tanya

"NGKO DEMAM PAKAI JACKET NIH?" ... "A'ah bos" ... "OK"..


2 comments: