Sunday 17 May 2009

Selamat Maju Jaya.. Best of Luck..BELATED


.. Bagi kawan2 aku kat UTP la.. Kepada Semua budak-budak UTP terutamanya Jan06 aku ucapkan Best Of Luck and Selamat Maju Jaya.. Yang rambut panjung sila kerat rambut anda supaya tak kena saman.. Pastikan Anda memakai topi keledar ketika perjalanan ke dewan exam.. Terutamanya f*go , kunci pintu bilik dengan mangga cap "yale" sebutan 'ya ley ya ley' macam roy..

GOodLuck Dekat Ex-Housemate aku:
Roygesen(yang lain tak berani tulih takut roy marah) ,Duihaero,figoTOUGHawiehattanKLjanggus,Cencipol,MinudExrumateyangbaek,
ApanPES,
AlipKuraudo,Ustad Tough tapi kurang sikit dari figo, & atitSawadikap

POman juga maden juga dobi juga matzam juga...ABal Juga. Aku doa hampa semua dapat elok dan tak kena CM.AMIN~


2 comments:

  1. tQ bobo~~
    doakan kami berjaya di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  2. tq bo. terharu bo sebut nama aku.
    hg mmg xleh jadi pm! hahahahaha

    ReplyDelete