Saturday 16 May 2009

Fakta Tentang Aku (Kali Ini Aku gila glam..aku pnya blog aku pnya suka laa :P )

aku tengah kira duit raya


Ini ialah fakta2 benar tentang aku.

  • Bobo ialah nama sebelum anwar..bobo tuh nama unofficial sebelum dapat nama anwar.
  • Aku boleh berenang, main gitar ,menyanyi tetapi sukar untuk makan sayur.
  • Aku ialah anak emak..Orang cakap aku anak emak.. ya laa...takkan anak kambing kot...
  • Bila gembira aku akan gelak sorang-sorang hahaha... bila sedih makan laa huwa huwa huwa.
  • Otak aku confirm lebih besar dari otak burung unta.
  • Aku tak reti seterika baju! Minud dah menyampah ajaq aku..
  • Presiden America ,Barack Obama tak kenai aku.
  • Setakat post ini ditulis , aku tak penah buat blog guna laptop sendirik.. Laptop Amin, Laptop didi,komputer office dan desktop piduih j aku penah guna.
  • Aku tak boleh terbang.
  • aku pernah ada...... jeng jeng jeng saspen!
  • Kalau aku bawak kereta aku jadi pemandu sopan, kalau aku bawak moto..macam tuuut..
  • Lisa Surihani selalu makan nasi goreng.
  • Kalau nak bohong aku , make sure benda yang ni dibohongi tak penah aku dengaq...Kalau tak aku bohong balik.
  • 1/3 hidup aku untuk tido.

Itulah2 fakta penting .. Nanti aku buat kuiz.. Huwa Huwa Huwa.Aku pn mengarot Juga!

1 comment:

  1. tak reti sterika baju?????????? ko biar betul.... biar ak ajar ko cm mn nak strka yer..huhu..

    ReplyDelete