Wednesday 1 July 2009

31 Minggu Berperasaan Rojak


1.Berat semakin berat.(Dare you to comment!)


2.Menghafal Jalan-Jalan di KL berserta short-cut short-cut yang hot


3.Makan di cafe-cafe yang chill termasuk BSN ,Central serta Briyani Tikus hahaha.


4.Pengalaman menghandle accident di Federal Highway bersama remy, masok balai polis,masok
bengkel di KL dan Mengclaim insurans.


5.Ride my EX5 from Shah Alam to Ampang then Bangi then to Ampang then to Damansara then to Shah Alam in One day.


6.Pengalaman menghandle event-event yang dibuat oleh Department, Tukang Cari Hotel, Tukang Survey,Tukang Gambar,Tukang Cakap(MC) dan berbagai-bagai tukang lagi.


7.Boleh bercakap English tanpa bunyi aaa..uuu...aaa....uuu... selama 5 ayat.


8.Memahami dunia penuh dengan penipu-penipu yang menunggu masa untuk ambik kesempatan.


9.Mendapat ramai kawan-kawan yang selalunya tua 10tahun dari aku, anyway they helped me a lot dan banyak ilmu-ilmu dewasa yang dibincangkan tanpa sempadan
(hampeh btol,mentang-mentang da kawen hahaha).


10.Berjumpa kawan lama yang lain benor jadinya mungkin lebih bagus atau buruk ..ntah...


11.Jumpa orang-orang yang selalu masok paper, A.Said,Anwar Ibrahim,Pak Lah,Tan Sri Hasan Marican(aku semayang jumaat sebelah dia OoOo,ilang khusyuk),Ziana Zain,Noh(Hujan),
Lisa Surihani (haha, aku buat tatau ja..control haha,lagipun takot dia marah aku pasal suruh ngorat roy hahaha)


12.Berpengalaman makan roti RM 1.50 yang dikerat dua sambil makan di tepi tiang dimasa scholar dan gaji tak masok sewaktu hujan lebat di KLCC.


hahaha... Aku Nak suruh depa ni tulis gak pasai benda nih dalam blog depa

1.Matpi
2.Suraya.
3.Atirah.
4.Zeti.
5.Ojan.




6 comments:

  1. ala bo..bestnyer entry nie..all the drama within 31 weeks huh?? mematangkan kiter.hahah...poyo!!

    nway..i hate "sorry..no.." word..but i have to say gak.."sorry bo..blog aku plik lar..hehe"

    aku pon dah tak berblog dah..hehhee.. :D

    ReplyDelete
  2. maybe blog dalam hati pon jadi la ujan.. duduk sekejap and think :)

    ReplyDelete
  3. alahai, motip ak kene tulis jugak..
    layan la bo~

    ReplyDelete
  4. ok bo
    akan aku layan post ko ni
    tp tggu ak bermood skejap

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    teringt kngn roti kerat dua..
    asset semasa hanya beberapa keping kertas kaler biru, ade tulisan 1, gamba org pky tanjak tgh senyum, dlm beg duet.

    ReplyDelete
  6. 12.Berpengalaman makan roti RM 1.50 yang dikerat dua sambil makan di tepi tiang dimasa scholar dan gaji tak masok sewaktu hujan lebat di KLCC.



    sedih gile syal~aku bace sambil menanges...

    ReplyDelete