Tuesday 28 July 2009

Thanks To All


Petang tadi saja bukak2 blog aku... Nak tengok shoutbox.. Then aku telah realized yang blog aku telah mencapai 3000 hits.

First time aku bukak blog nih aku expect nak tulis time boring-boring ja. Tak Bajet pon orang nak baca sangat, lagipun blog aku bukan akademik or full of cerita-cerita menarik. Blog aku neh aku tulis ikot mood ngan spontan ja hahaha..

Aku rasa tak salah usha2 hits tuh sebab aku bukan letak iklan pon dalam blog aku neh. So kepada sesapa yang selalu baca blog aku , idea-idea merapu aku benda-benda baik,infomation, nasihat ka, pa-pa ka aku nak ucap
terima kasih.

At least aku tau ad gak orang baca blog aku ,siap ada pembaca misteri lagi haha.Benda-benda yang baik tuh amek la buat panduan, benda-benda yang buruk tuh amek la jugak mana tau ada baik dalam buruk tuh

So

meh aku tulis serangkap pantun

Tiada Kelas Di Hari Rabu,
Lecturer Aku Demam 2 hari,
Terima Kasih Baca Blog Aku,
Senang-Senang Bacalah Lagi

BANG!!!Kena Tembak

THANKS!!!

No comments:

Post a Comment