Thursday 30 July 2009

SCHOLAR BULAN OGOS 09

Hampa tau kan lambang nih maksudnya scholar lewat atau cepat kan? hahaha



MEMANDANGKAN AKU DAH TAK KAT KLCC LAGI,
AKU TELAH MELANTIK(pandai-pandai j aku lantik) USTAD SEBAGAI ORANG TENGAH ANTARA AKU DENGAN ENCIK SUMBER.

SCHOLAR BULAN JULY TERSANGATLAH LAMBAT.
SECOND WEEK OF AUGUST KATANYA.
12 Ogos mungkin

Tapi seperti biasa.. jangan percaya 100% la.
sebab masalah cepat atau lambat selalunya depends on masalah along the way duit nak masuk.

Sebab masuk lambat?Hmm.. Tekalah Sendiri, Sapa teka betol, scholarnya akan masuk awal 3 saat dari kawan-kawan yang lain.Hampa mesti tau pnya..

Selamat Berjimat,Selamat Meneka.

(nak teka dalam comment aku pon bleh hehehe)
Takpa Takda Tol Perlu Dibayar,Takdak Rumah Sewa,Takdak Pass LRT, Takdak Hora-Hora kecuali Ipoh.

No comments:

Post a Comment