Friday 3 July 2009

Megasale Mengecewakan Tahap Tenuk Di Isetan.


Aku keluar rumah pukul 12tgh hari.
Bawak moto aku pg KLCC.
Tujuan aku nak beli kasut kickers sebab aku tengok dalam Newsletter Isetan ada diskaun 70%

Jadi kickers asai yang ori RM 298.00 jadi lebey kurang RM 90plus minus.
Bila sampai dekat Isetan aku terus pegi tempat jual kasut kickers tuh.
Ada model yang aku cari, aku mintak akak salesgirl dia cakap stock dah abes. Ok.
Kekecewaan Yang Pertama.

Then, aku tanya dia Isetan Sogo dengan Gardens ada Kickers x? dia cakap Takdak. Ok Fine.
Maybe rezeki aku bukan Kickers.Redha.

Aku jalan-jalan dekat Puma punya space dalam Isetan tuh, nampak Puma Pele Model NY76. Cun gila.Mengalahkan Lisa Surihani.

Tanya abang salesman, size tujuh setengah ad? Dia cakap ada size lapan ja. Aku try size lapan,Kawan aku (ustad) try letak jari dia belakang tumit aku dan boleh masok satu jari dia. Dia cakap besaq sangat, aku cakap nak jugak beli ok x? dia cakap cari la stokin yang sama tebai dengan size jari telunjuk dia.. Hampeh
.Kecewa Kedua.

Sebagai seorang yang tak mudah mengalah, aku pegi Isetan Sogo, salesgirl cakap model tuh tinggai size lapan.

Aku naik moto p Isetan The Garden, Salesman cakap model tuh tinggai size lapan.
Sebab apa size tujuh dah abeh? Average kaki manusia kat Malaysia size tujuh kah?

Aku balik tangan kosong. Dem betol. Abes duit kat parking ja. Dem. Dem.
.Setan punya Isetann.

2 comments:

  1. aku pon ade kekecewaan terhadap kasut.kasut converse aku koyak sbb adik aku pakai.pastu cicak masuk,berak dlm tu.peh!!terbako

    ReplyDelete
  2. sekarang musim orang mengosongkan akaun bank...ko lambat mmg la x sempat beli bobo oi~...xpa2, taun depan boleh beli lagi XD

    ReplyDelete